Τρίτη 22 Απριλίου 2008

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! - ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ





Αγαπητοί λιγοστοί [ίσως και μηδενικοί] αναγνώστες μου!

το Vromopapo σας εύχεται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση. Καλό ταξίδι σε όσους φύγουν διακοπές και προσοχή στο δρόμο και στο φαγητό.


Τώρα που είπα δρόμο θυμήθηκα την διαφήμιση που είδα χτες σε ενα περιοδικό που μοιράζεται δωρεάν σε διάφορα σημεία του ΗΣΑΠ>>>>







Η διαφήμιση έχει φωτογραφία του Michael Schumacher να δηλώνει ότι: "When I go out for a drink the car stays at home". Έχει και άλλες δηλώσεις του για την στήριξη της παγκόσμιας προσπάθειας της Bacardi να προωθήσει το μήνυμα ότι "οδήγηση και αλκοόλ δεν συμβαδίζουν".

Στην σελίδα του http://www.capital.gr/ βρήκα αντίστοιχο άρθρο που αναφέρει τα εξής:


Νέα καμπάνια της Bacardi Limited με τον Schumacher για την ΕΚΕ
2/4/2008

Εταιρική εκστρατεία κοινωνικής ευθύνης με το μήνυμα “Champions Drink Responsibly” – “Οι Πρωταθλητές Καταναλώνουν Υπεύθυνα” και πρωταγωνιστή τον Michael Schumacher, επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 και Πρεσβευτή Κοινωνικής Ευθύνης της Bacardi Limited για όλο τον κόσμο, παρουσίασε στο μουσείο Autoworld των Βρυξελλών η Bacardi Limited. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση στόχος της Bacardi Limited είναι να προωθήσει και να αναπτύξει μια νοοτροπία υπεύθυνης κατανάλωσης δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία του διεθνούς μηνύματος ότι «οδήγηση και κατανάλωση αλκοόλ δεν συμβαδίζουν». Το πολύπτυχο και υψηλής ποιότητας πρόγραμμα περιλαμβάνει διαφήμιση σε τηλεόραση, έντυπα και νέα μέσα, προγράμματα με άμεση συμμετοχή των καταναλωτών και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.Ο Andreas Gembler, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bacardi Limited, δήλωσε: «Ως κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών, αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και ευθύνη την υποχρέωσή μας να εκπαιδεύσουμε τους καταναλωτές για την υπεύθυνη κατανάλωση. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που τις προσπάθειές μας συνδράμει μια εξέχουσα προσωπικότητα, όπως ο Michael Schumacher. Το πάθος του εναρμονίζεται με το δικό μας και είμαι βέβαιος ότι με τη συνδρομή του θα κατορθώσουμε να αφυπνίσουμε το κοινό».
O Michael Schumacher, Παγκόσμιος Πρεσβευτής Κοινωνικής Ευθύνης της Bacardi Limited δήλωσε: «Αναμένω με ιδιαίτερη ανυπομονησία την εξάπλωση του μηνύματος ότι ποτό και οδήγηση δεν συμβαδίζουν. Το μήνυμα αυτό αποτελεί για μένα ακράδαντη πεποίθηση και θεμέλιο λίθο των προσπαθειών μου στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Συγχαίρω την Bacardi Limited για την πρωτοβουλία της να συνδράμει στην επικοινωνία του μηνύματος μεταξύ των οδηγών σε όλο τον κόσμο».

«Η καμπάνια της Bacardi Limited για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης κρίνεται εξαιρετικά επίκαιρη καθώς οι παραγωγοί οινοπνευματωδών ποτών επιζητούν ενεργά τη συνεργασία με κυβερνήσεις διαφόρων χωρών προκειμένου να αναδείξουν το πρόβλημα της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ», προσθέτει ο κος Gembler.Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος, η Bacardi Limited θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη δέσμευση της για την κοινωνική ευθύνη που έχει αναλάβει συνυπογράφοντας την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, στη τελετή υπογραφής του καταστατικού της, με τον Jacques Barrot, Επίτροπο Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας θα συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση της οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη με στόχο τον περιορισμό των ετήσιων μοιραίων τροχαίων ατυχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους στο ήμισυ των σημερινών επιπέδων έως το 2010.
Η καμπάνια Οι Πρωταθλητές Καταναλώνουν Υπεύθυνα θα παρουσιαστεί αρχικά σε 40 χώρες. Το μήνυμα που προωθεί σε αυτές τις μεταδόσεις ο Michael Schumacher είναι το ακόλουθο: «Όταν βγαίνω έξω για ποτό, το αυτοκίνητο μου μένει σπίτι». Επιπλέον, θα υπάρξει έντυπο υλικό με διάφορα μηνύματα από τον διακεκριμένο πρωταθλητή.
Η επιλογή μιας προσωπικότητας διεθνούς ακτινοβολίας, όπως ο Michael Schumacher, στη θέση του Παγκόσμιου Πρεσβευτή Κοινωνικής Ευθύνης της Bacardi Limited υπογραμμίζει την δέσμευση της εταιρείας να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές για την υπεύθυνη κατανάλωση. Ως παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, ο Michael Schumacher γνώριζε τα όριά του εντός και εκτός αγώνων. Από τη στιγμή που αποσύρθηκε από τους αγώνες, το 2006, συμμετέχει εκτενώς σε διάφορες πρωτοβουλίες συνδεδεμένες με την οδική ασφάλεια. Μεταξύ αυτών αναφέρουμε την «Commission for Global Road safety - Επιτροπή για την Παγκόσμια Οδική Ασφάλεια» και την εκστρατεία «Make Roads Safe - Κάντε τους Δρόμους Ασφαλείς», η οποία οργανώθηκε υπό την αιγίδα της FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκίνησης), επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Η καμπάνια Οι Πρωταθλητές Καταναλώνουν Υπεύθυνα θα υποστηριχθεί σε πολλές τοπικές αγορές όπου η Bacardi έχει την δυνατότητα να αναπτύξει συναφείς πρωτοβουλίες με στόχο τον καταναλωτή.

************************************************************************************
Πολύ καλή διαφήμιση. Πιστεύω ότι συμφωνείτε και σεις μαζί μου. Γιατί να τρέχουμε; Μας κυνηγάει κανείς;;; Εκτός αν έχετε μανία καταδίωξης...Ήσυχα και ωραία λοιπόν θα πάτε την εκδρομή σας με το αμαξάκι σας, με την μηχανή σας, με το μηχανάκι σας, την "γουρούνα" σας κτλ. Και αν πάτε έξω για ποτό, φαγητό κτλ. μην οδηγήσετε εσείς, διότι θα σας οδηγήσει το ποτό στα θυμαράκια και ίσως να πάρετε μαζί σας και τους φίλους σας την οικογένειά σας κτλ. κρίμα δεν είναι; το χειρότερο επίσης είναι να επιβιώσετε εσείς και να μην ζήσουν οι συνεπιβάτες ή οι επιβάτες του άλλου αυτοκινήτου [ή αυτοκινήτων σε περίπτωση που προκαλέσετε καραμπόλα]. θα πεθάνετε από τις τύψεις. Δεν θα μπορέσετε να συνεχίσετε την ζωή σας γαλήνια και ωραία, εκτός αν είστε αναίσθητος μέχρι αηδίας. Χάλια δεν θα είναι;; Οπότε γιατί να οδηγήσετε μεθυσμένοι;;
Το Vromopapo συμβουλεύει: ΑΝ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ [πως τα γράφω ρε παιδί μου ώρες ώρες!].....μμμ δεν μου αρέσει και πολύ αυτό το σλόγκαν τώρα...δεν είναι πετυχημένο...έχετε καμιά καλύτερη ιδέα;;;
**********************************************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια: